Organisatie

 

Doelstellingen

De doelstellingen van Schagen en Helder zijn gericht op het opbouwen van een duurzame vertrouwensrelatie met onze cliënten en ons personeel. Deze relatie is onder meer gebaseerd op creativiteit, inzet en openheid.

Wij treden op als generalist in het financiële spectrum van de ondernemer in het MKB (midden- en kleinbedrijf). Wij beperken ons niet alleen tot financieel en fiscaal advies. Als ondernemer in het MKB kunt u voor al uw vragen bij ons terecht. Wij vervullen hierbij vaak de rol als sparringpartner.

Toegevoegde waarde voor onze cliënten creëren is onze drive. Het feit dat wij ook ondernemers zijn werkt daarbij bevorderlijk.

Transparantie in de vorm van open en eerlijk beleid naar onze cliënten, zowel in onze advisering als onze facturatie, is voor ons van groot belang.

Het feit dat er geen verloop is van cliënten en personeel is een bevestiging dat wij tot op heden zijn geslaagd in het behalen van onze doelstellingen.

Omdat wij trots zijn op onze grote klanttevredenheid hebben wij op onze website een aantal referenties opgenomen.

 

Team

team-img-0

Patricia Oostendorp-Boekelaar

 
Werkzaamheden/Specialismen:
- Financiële administratie.



Bereikbaar op:
ma, di, wo, vr
team-img-1

Sander Tousain

 
Werkzaamheden/Specialismen:
- Financiële administratie.


Bereikbaar op: di - vr
team-img-2

Kevin Peters

 
Werkzaamheden/Specialismen:
- Financiële administratie.

Bereikbaar op: ma, wo
team-img-3

Mandy Timmer-Kraaijeveld

 
Werkzaamheden/Specialismen:
- Financiële administratie.



Bereikbaar op:
ma, di, wo, vr
team-img-4

Chiela Kuiper

Salarisadministrateur
Werkzaamheden/Specialismen:
- Salarisadministratie;
- Financiële administratie.

Bereikbaar op: ma - vr
team-img-5

Mirella Vink

Relatiebeheerder
Werkzaamheden/Specialismen:
- Samenstellen jaarrekeningen;
- Financiële administratie.
Bereikbaar op: ma - vr
team-img-6

Denise Soria

Directiesecretaresse

Bereikbaar op: di, wo, vr
team-img-7

Marc Meijer

Salarisadministrateur
Werkzaamheden/Specialismen:
- HR / salarissen;
- Samenstellen jaarrekeningen;
- Financiële administratie;
- Ruime ervaring in de vastgoed.

Bereikbaar op: ma - vr
team-img-8

Sander de Boer

 
Werkzaamheden/Specialismen:
- Financiële administratie.



Bereikbaar op: ma, di, wo
team-img-9

Danielle Stam

Relatiebeheerder
Werkzaamheden/Specialismen:
- Samenstellen jaarrekeningen;
- Financiële administratie;
- Salarisadministratie.

Bereikbaar op: ma - vr
team-img-10

Ilona Hendriks

Relatiebeheerder
Werkzaamheden/Specialismen:
- Samenstellen jaarrekeningen;
- Financiële administratie.

Bereikbaar op: ma, di, do, vr
team-img-11

Denise Strubbe

Relatiebeheerder
Werkzaamheden/Specialismen:
- Samenstellen jaarrekeningen;
- Financiële administratie.

Bereikbaar op: ma - vr
team-img-12

Lex Janssen

Relatiebeheerder
Werkzaamheden/Specialismen:
- Financiële administratie.

Bereikbaar op: di, wo, do, vr
team-img-13

Patricia Schagen

HR Assistent
Werkzaamheden/Specialismen:
- HR;
- Salarisadministratie.

Bereikbaar op: di en vr
team-img-14

Beaudine Zonjee

 
Werkzaamheden/Specialismen:
- Financiële administratie.


Bereikbaar op: ma, di, do, vr
team-img-15

Simone de Lange

 
Werkzaamheden/Specialismen:
- Financiële administratie.

Bereikbaar op: ma, di
team-img-16

Sander Schagen

Partner / Bedrijfsadviseur
Werkzaamheden/Specialismen:
- Fusies en overnames;
- Optimalisatie financieringsstructuur;
- Conflictbemiddeling / Mediation;
- Strategie- en visieontwikkeling.

Bereikbaar op: ma - vr
team-img-17

Quinten Uyttewaal

Partner / Bedrijfsadviseur
Werkzaamheden/Specialismen:
- Fusies en overnames;
- Financieel modelleren;
- Opzetten + Inrichten organisaties;
- Strategisch management.

Bereikbaar op: ma - vr
team-img-18

Kayo Bucker

 
Werkzaamheden/Specialismen:
- Financiële administratie.
Bereikbaar op: ma - vr
team-img-19

Hugo Pronk

Relatiebeheerder
Werkzaamheden/Specialismen:
- Financiële administratie.

Bereikbaar op: ma - vr
team-img-20

Florian van der Wiel

Relatiebeheerder
Werkzaamheden/Specialismen:
- IT specialist;
- Samenstellen jaarrekeningen;
- Financiële administratie.

Bereikbaar op: ma - vr
team-img-21

Rachelle Jurka

Officemanager
Werkzaamheden/Specialismen:
- Personeelszaken;
- Salarisadministratie;
- AVG.

Bereikbaar op: ma - do
team-img-22

Timo van Schie

Relatiebeheerder
Werkzaamheden/Specialismen:
- Samenstellen jaarrekeningen;
- Financiële administratie.

Bereikbaar op: ma - vr
team-img-23

Kay van Diepen

Relatiebeheerder
Werkzaamheden/Specialismen:
- Ondersteuning financiële administratie;
- Financieel modelleren;
- Opzetten + Inrichten organisaties.

Bereikbaar op: ma - vr

Werkwijze

Als ondernemende adviseurs communiceren wij rechtstreeks met onze opdrachtgevers. Hiermee wordt ruis in het proces voorkomen en blijven wij direct betrokken bij de problematiek van de cliënt.

Voor ons schept dit de mogelijkheid om pro-actief op te treden en tijdig de gewenste bijsturing te leveren. Meerdere contactmomenten per jaar zijn essentieel om een samenwerking tussen adviseur en cliënt te creëren, die leidt tot een optimale advisering en klanttevredenheid.

Wij kiezen voor een praktische en duidelijke aanpak. Iedereen kan een theorieboek overschrijven, maar het advies wordt op deze manier eenheidsworst en u bent geen stap verder.

Onze adviezen zijn theoretisch goed onderbouwd en zijn door onze kennis van de cliënt maatwerk. Overspannen verwachtingen en bureaucratie worden vermeden. Wat wordt beloofd, wordt nagekomen zonder omhaal en met de vereiste doelmatigheid.

Onze generalistische aanpak wordt ondersteund door een netwerk van aangesloten specialisten. Dit netwerk is nauwkeurig geselecteerd. Voor details van dit netwerk wordt verwezen naar een apart onderdeel op onze website.

Netwerk

Onze dienstverlening is breed. Aangezien het aanbieden van kwaliteit onze basisdoelstelling is, maken wij uitsluitend gebruik van hoog opgeleide specialisten, met een voorkeur voor zelfstandige ondernemers. Zij spreken immers de taal van onze cliënten in het MKB.

Op het moment dat de probleemstelling vraagt om een specialist zullen wij u in contact brengen met een van de specialisten in ons netwerk. Wij zullen altijd zelf bij het proces betrokken blijven om onze rol als sparringspartner te behouden.

Ons netwerk bestaat uit de volgende specialisten:

  • Gespecialiseerde belastingadviseurs;
  • Notarissen;
  • (Arbeids) juristen;
  • Advocaten;
  • Pensioenadviseurs;
  • Hypotheekverstrekkers;
  • Verzekeringsadviseurs.

 

Vacatures

Wil jij ons huidige team komen versterken ?

Op dit moment hebben wij de volgende openstaande functies:

  • ASSISTENT ACCOUNTANT (JUNIOR)

    Voor onze samenstelpraktijk zijn wij op zoek naar een beginnende assistent-accountant. In de rol van beginnend Assistent Accountant ben je primair verantwoordelijk voor het samenstellen van jaarrekeningen, het verwerken van financiële administraties alsmede het opstellen van rapportages en het verrichten van voorbereidende werkzaamheden op het gebied van fiscale aangiften. Daarbij ondersteun je waar nodig de relatiebeheerders. Je hebt ten minste MBO werk- en denkniveau, minimaal één jaar ervaring in een vergelijkbare functie en beschikt over een MBO (niv. 4 in administratieve richting) en/of HBO (Accountancy/Bedrijfseconomie) diploma. Natuurlijk ben je ook leergierig, representatief, proactief, dienstverlenend en communicatief vaardig!

  • ACCOUNTANT (RA)

    Voor onze samenstelpraktijk zijn wij op zoek naar een ervaren RA accountant. Wat verwachten we van jou? Je kunt samenwerken binnen een team van gekwalificeerde medewerkers. Je begeleidt op een coachende manier minder ervaren medewerkers, stuurt hen aan en stimuleert hun ontwikkeling. Je bent een volwaardige, betrokken gesprekspartner voor klanten en je kunt dit vertalen naar passende en hoogwaardige dienstverlening. Je speelt in op kansen die zich voordoen bij bestaande en potentiële klanten. Natuurlijk ben je ook leergierig, representatief, proactief, dienstverlenend en communicatief vaardig!

Wij selecteren in eerste instantie op persoonlijkheid en drive. Affiniteit met de branche is een “must” en geringe ervaring hoeft geen probleem te zijn. Onze uitgebreide opleidingsmogelijkheden helpen jou bij het bereiken van je ambitie.

Ben jij iemand die een toegevoegde waarde kan zijn voor onze informele en professionele organisatie ?

Jeuken je handen om bij ons te beginnen in één van bovenstaande functies en voldoe je aan de functie-eisen? Mail dan jouw CV met motivatie naar rachelle@schagenenhelder.nl of neem telefonisch contact met ons op via 020 – 472 20 23.

Wij stellen bemiddeling naar aanleiding van onze vacatures niet op prijs.

MVO

Iets terugdoen voor de maatschappij, JAZEKER, maar hoe? Zomaar geld overmaken aan een instantie die met dit geld doelen ondersteunt is uiteraard prima, maar geeft dit dezelfde voldoening die bij “iets terugdoen voor de maatschappij” hoort. Bovendien kun je de vraag stellen hoe efficiënt en effectief dit geld besteed gaat worden.

Wij zijn overtuigd van de kwaliteit en de maatschappelijke betrokkenheid van onze organisatie en onze medewerkers, dus waarom leveren wij onze bijdrage niet in natura. Tijd investeren in aantal geselecteerde doelen in onze expertise, onder de noemer doen waar je goed in bent. Wij geven onze medewerkers de kans om binnen werktijd circa 5 % van hun tijd te besteden aan het onderwerp maatschappelijke betrokkenheid. Uiteraard vragen wij voor onze werkzaamheden geen vergoeding.

De instanties die wij op dit moment ondersteunen zijn:

Bart de Graaff Foundation
Stichting Befriend
Stichting Vrienden van de Bovenkerkse Urbanus
Villa Randwijck
Stichting SMS Maxx
Stichting Kunstroute Amstelveen
Under Your Skin Foundation

Historie

Schagen en Helder is in 2002 opgericht door Sander Schagen. Op dat moment kreeg Sander diverse aanbiedingen van middelgrote accountantskantoren om partner te worden. Ondanks deze aanbiedingen besloot Sander om Schagen en Helder Bedrijfsadviseurs op te richten.

De reden hiervoor kan gevonden worden in de wens van grote zelfstandigheid en afwijkende doelstellingen van de bestaande accountantskantoren. Meer hierover treft u aan in doelstellingen.

Ons team bestaat op dit moment uit een 25-tal adviseurs op verschillende kennisgebieden. Door de autonome groei zal onze organisatie de komende jaren in omvang groeien naar maximaal 30 tot 35 personen. Dit is het niveau waarop onze dienstverlening het beste tot zijn recht komt en waarbij wij onze persoonlijke aanpak en concurrerende tarieven kunnen blijven aanbieden.