
Het administratiekantoor voor Amsterdam en Amstelveen dat uw administratie nèt even beter behandelt.
Wie heeft er geen hekel aan? De administratie.
We snappen dat u het als ondernemer al druk genoeg heeft met ondernemen. En daar alle tijd voor nodig hebt. Het is dan een geruststellende gedachte dat een boekhouder van Schagen & Helder blij is om uw financiële- en salarisadministratie geheel of gedeeltelijk uit handen te nemen.
Daarvoor betaalt u bij ons vaak minder dan wanneer u er iemand voor moet aannemen of het zelf doet. Op basis van onze ervaring, geautomatiseerde verwerking en routine gaan we uiterst efficiënt en kostenbesparend te werk. Maar ook als u tòch een interne administrateur heeft, kunnen wij hem of haar bijstaan, reviewen en eventueel als ‘slot op de deur’ fungeren. Als u werkt met Schagen & Helder, zult u daar geen spijt van hebben.
Wij kunnen u helpen met:
- Voeren en inrichten van administraties
- Verzorgen van salarisadministraties
- Aangiften van loon- en omzetbelastingen
- Selectie van een administratiepakket
Weten hoe het nèt even beter kan voor uw onderneming?
Vul dan het contactformulier even in.